vrijdag 1 juli 2011

°Vrolijk de vakantie in°

Het einde van het schooljaar is altijd een beetje wennen, niet alleen voor de kinderen. Maar de kinderen en ik hebben direct voor een vrolijk begin van de vakantie gezorgd. 


Groot was mijn verbazing toen de mama van een vriendinnetje me vertelde dat je de suikerpasta gewoon bij Aveve kon kopen: gekleurd of wit (om zelf te kleuren). Ik koos voor het laatste, maar ben nog steeds bezig de kleurstof van m'n handen te wassen :-) Lekker waren ze wel!


Het einde van het schooljaar is ook een beetje afscheid nemen van de juf. Alle ouders sloegen de handen in elkaar en organiseerden een heuse inzamelactie. De cadeautjes konden de juffen in deze ritszakjes terugvinden.


Zij  maakte er drie, en E. ook. Bloemetjes werden ingepakt, tekeningen gemaakt en alles met de smile afgegeven. Blozende zonnebloemkindjes sloten het jaar af. Zalig!!




Leve de bambi's...
(De gele bambirok is af... en zet ik één dezer dagen op de blog.)

4 opmerkingen:

  1. lucky juffen! :-) De bloemen zijn precies goed gelukt met de yoyo-maker?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die yoyo-maker is echt super! Heel gemakkelijk te doen. Ik ga die nog veel kunnen gebruiken. Merci om die mee te bestellen hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vriendin L. wil de hare ook wel tonen op haar blog, maar vergat er foto's van te trekken:-(((.

    BeantwoordenVerwijderen